ا
-
احترام
نقد گفتمان نظارت: بررسی تلطیف در گفتمان ناظران مدرسین زبان انگلیسی در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 137-162]
-
ایران
بررسی تاثیرات آموزش نگارش از طریق وبلاگ بر عملکرد نگارش و اضطراب نگارش در زبان دوم [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 63-91]
-
ایرانی
بررسی ارتباط بین سبک تدریس و هوش عاطفی در بین مدرسان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 225-248]
-
ارزیابی پوشه ای
بررسی تاثیر ارزیابی پوشه ای بر توانایی نوشتاری زبان آموزان با میزان مهارت خود محوری بالا و پایین [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-107]
-
ارزیابی کتابهای درسی
ارزیابی مقابله ای کتب درسی: نمود اهداف یادگیری در کتب ملی و بین المللی آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 249-277]
-
ارزیابی مشارکتی
نقش ارزیابی مشارکتی در توانایی درک مطلب زبان آموزان ایرانی از دیدگاه نظریه فعالیت محور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 129-163]
-
استرس نقش
تفکردر تدریس، تاب آوری و استرس در میان مدرسین ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی با روش آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-24]
-
استقلال
بررسی رابطه میان هوش میان هیجانی، تفکر انتقادی و استقلال معلمان زبان انگلیسی و عملکرد دانش-آموزان آنها در یادگیری زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 303-331]
-
اضطراب
بررسی تاثیرات آموزش نگارش از طریق وبلاگ بر عملکرد نگارش و اضطراب نگارش در زبان دوم [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 63-91]
-
اضطراب خواندن
تاثیر آموزش میتنی بر مدل های خواندن بر درک مطلب، خودکارآمدی در خواندن و اضطراب خواندن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 303-335]
-
انسجام
تجزیه و تحلیل انسجام و پیوستگی در نوشتار زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 213-242]
-
انگیزه
تصور، حواس و انگیزه: سبکهای حسی، ظرفیت تصویرسازی و جنسیت چگونه به ویژگیهای انگیزشی زبان آموزان ایرانی مربوطند؟ [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 275-303]
-
انگلیسی به عنوان زبان دوم
بررسی تاثیرات آموزش نگارش از طریق وبلاگ بر عملکرد نگارش و اضطراب نگارش در زبان دوم [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 63-91]
-
اهداف یادگیری
ارزیابی مقابله ای کتب درسی: نمود اهداف یادگیری در کتب ملی و بین المللی آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 249-277]
ب
-
بازخورد غیرمستقیم
بررسی تاثیر بازخورد مستقیم، غیرمستقیم، و گفتگویی بر یادگیری زمان/وجه در مهارت های نوشتاری انگلیسی آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-32]
-
بازخورد گفتگویی
بررسی تاثیر بازخورد مستقیم، غیرمستقیم، و گفتگویی بر یادگیری زمان/وجه در مهارت های نوشتاری انگلیسی آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-32]
-
بازخورد مستقیم
بررسی تاثیر بازخورد مستقیم، غیرمستقیم، و گفتگویی بر یادگیری زمان/وجه در مهارت های نوشتاری انگلیسی آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-32]
-
بحث گروهی
بررسی رفتار ارزیابان در نمره دهی مهارت گفتاری در زبان دوم: استفاده از بحث گروهی به عنوان ابزار پرورش ارزیاب [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 195-224]
پ
-
پایایی
خصوصیات روان سنجی مقیاس ارزیابی رشد هوش های چند گانه (MIDAS) برای بزرگسالان در ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-194]
-
پایایی در آزمون
بررسی تاثیر جنسیت ورشته تحصیلی بر روی عملکرد متفاوت سوالات عمومی کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی با استفاده از مدلسازی معادله ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 33-61]
-
پرسشنامه
ساخت و بررسی روایی مدل و پرسشنامهی هویت نویسنده با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 243-273]
-
پرسشنامه آموزش انتقادی
ساخت و اعتبار سنجی پرسشنامه آموزش انتقادی جهت ارزیابی معلمان زبان انگلسی: یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 333-375]
-
پرسشنامه فارسی MIDASبزرگسالان
خصوصیات روان سنجی مقیاس ارزیابی رشد هوش های چند گانه (MIDAS) برای بزرگسالان در ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-194]
-
پرورش ارزیاب
بررسی رفتار ارزیابان در نمره دهی مهارت گفتاری در زبان دوم: استفاده از بحث گروهی به عنوان ابزار پرورش ارزیاب [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 195-224]
-
پیشرفت تحصیلی زبان دوم
بررسی رابطه میان هوش میان هیجانی، تفکر انتقادی و استقلال معلمان زبان انگلیسی و عملکرد دانش-آموزان آنها در یادگیری زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 303-331]
-
پیوستگی
تجزیه و تحلیل انسجام و پیوستگی در نوشتار زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 213-242]
ت
-
تاب آوری
تفکردر تدریس، تاب آوری و استرس در میان مدرسین ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی با روش آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-24]
-
تحلیل اکتشافی
ارایه مدل نوشتار زبان دوم بر اساس دو فاکتورغیرزبانی: تیپ شخصیتی و هوش روایی نوشتاری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 163-185]
-
تحلیل راش چند وجهی
بررسی رفتار ارزیابان در نمره دهی مهارت گفتاری در زبان دوم: استفاده از بحث گروهی به عنوان ابزار پرورش ارزیاب [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 195-224]
-
تحلیل ژانری
تنوع ژانری در بخش مقدمه مقالات در ژورنالهای داخلی و خارجی حوزه علوم کامپیوتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 51-82]
-
تحلیل عاملی
خصوصیات روان سنجی مقیاس ارزیابی رشد هوش های چند گانه (MIDAS) برای بزرگسالان در ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-194]
-
تحلیل عامل تاکیدی
ساخت و اعتبار سنجی پرسشنامه آموزش انتقادی جهت ارزیابی معلمان زبان انگلسی: یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 333-375]
-
تدریس با تفکر انتقادی
بررسی رابطه میان هوش میان هیجانی، تفکر انتقادی و استقلال معلمان زبان انگلیسی و عملکرد دانش-آموزان آنها در یادگیری زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 303-331]
-
تست شخصیت 5گانه
ارایه مدل نوشتار زبان دوم بر اساس دو فاکتورغیرزبانی: تیپ شخصیتی و هوش روایی نوشتاری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 163-185]
-
تفکر در تدریس
تفکردر تدریس، تاب آوری و استرس در میان مدرسین ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی با روش آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-24]
-
تکیهگاهسازی آموزشی
نقش تکیهگاهسازی آموزشی بصری در تقویت توانایی نوشتن زبانآموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]
-
تلطیف
نقد گفتمان نظارت: بررسی تلطیف در گفتمان ناظران مدرسین زبان انگلیسی در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 137-162]
-
تنوعات بین فرهنگی
ارتقای توانش کاربرد شناسی: آشکار سازی تاثیر انواع تمرین ها و مشاهدات دانشجویان زبان خارجه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 279-302]
-
توانایی نوشتن
نقش تکیهگاهسازی آموزشی بصری در تقویت توانایی نوشتن زبانآموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]
ج
-
جنسیت
بررسی رابطه میان هوش میان هیجانی، تفکر انتقادی و استقلال معلمان زبان انگلیسی و عملکرد دانش-آموزان آنها در یادگیری زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 303-331]
-
جنسیت
تصور، حواس و انگیزه: سبکهای حسی، ظرفیت تصویرسازی و جنسیت چگونه به ویژگیهای انگیزشی زبان آموزان ایرانی مربوطند؟ [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 275-303]
ح
-
حساسیت میانفرهنگی
بررسی رابطه میان حساسیت میانفرهنگی، دانش واژگانی و توانش زبانی فراگیران زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 109-135]
خ
-
خصوصیات روان سنجی
خصوصیات روان سنجی مقیاس ارزیابی رشد هوش های چند گانه (MIDAS) برای بزرگسالان در ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-194]
-
خواندن و درک مطلب
نقش ارزیابی مشارکتی در توانایی درک مطلب زبان آموزان ایرانی از دیدگاه نظریه فعالیت محور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 129-163]
-
خودکارآمدی
خودکارآمدی و شیوه انعکاسی (تأمل عمیق) معلم بهعنوان پیشبینیکننده فرسودگی شغلی معلم: مطالعه معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 25-50]
-
خودکارآمدی در خواندن
تاثیر آموزش میتنی بر مدل های خواندن بر درک مطلب، خودکارآمدی در خواندن و اضطراب خواندن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 303-335]
د
-
دانش زبان شناسی
ارتقای توانش کاربرد شناسی: آشکار سازی تاثیر انواع تمرین ها و مشاهدات دانشجویان زبان خارجه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 279-302]
-
دانش کاربرد شناسی
ارتقای توانش کاربرد شناسی: آشکار سازی تاثیر انواع تمرین ها و مشاهدات دانشجویان زبان خارجه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 279-302]
-
دانش واژگانی زبان دوم
بررسی رابطه میان حساسیت میانفرهنگی، دانش واژگانی و توانش زبانی فراگیران زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 109-135]
-
دیدگاه ها
بررسی تاثیرات آموزش نگارش از طریق وبلاگ بر عملکرد نگارش و اضطراب نگارش در زبان دوم [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 63-91]
-
درک مطلب
تاثیر آموزش میتنی بر مدل های خواندن بر درک مطلب، خودکارآمدی در خواندن و اضطراب خواندن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 303-335]
ر
-
راهنماهای خود
تصور، حواس و انگیزه: سبکهای حسی، ظرفیت تصویرسازی و جنسیت چگونه به ویژگیهای انگیزشی زبان آموزان ایرانی مربوطند؟ [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 275-303]
-
روایی
خصوصیات روان سنجی مقیاس ارزیابی رشد هوش های چند گانه (MIDAS) برای بزرگسالان در ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-194]
-
روش حل اختلاف نمرات ارزیابی
بررسی رفتار ارزیابان در نمره دهی مهارت گفتاری در زبان دوم: استفاده از بحث گروهی به عنوان ابزار پرورش ارزیاب [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 195-224]
ز
-
زبان آموزان زبان انگلیسی
بررسی تاثیر ارزیابی پوشه ای بر توانایی نوشتاری زبان آموزان با میزان مهارت خود محوری بالا و پایین [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-107]
-
زمان/وجه
بررسی تاثیر بازخورد مستقیم، غیرمستقیم، و گفتگویی بر یادگیری زمان/وجه در مهارت های نوشتاری انگلیسی آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-32]
س
-
سبک حسی
تصور، حواس و انگیزه: سبکهای حسی، ظرفیت تصویرسازی و جنسیت چگونه به ویژگیهای انگیزشی زبان آموزان ایرانی مربوطند؟ [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 275-303]
-
سبکهای تدریس
بررسی ارتباط بین سبک تدریس و هوش عاطفی در بین مدرسان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 225-248]
-
سطح توانش زبانی زبان دوم
بررسی رابطه میان حساسیت میانفرهنگی، دانش واژگانی و توانش زبانی فراگیران زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 109-135]
-
سطح متوسط
تجزیه و تحلیل انسجام و پیوستگی در نوشتار زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 213-242]
ط
-
طبقه بندی تجدیدنظر شده بلوم
ارزیابی مقابله ای کتب درسی: نمود اهداف یادگیری در کتب ملی و بین المللی آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 249-277]
-
طرح روش تحقیق آمیخته
ساخت و اعتبار سنجی پرسشنامه آموزش انتقادی جهت ارزیابی معلمان زبان انگلسی: یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 333-375]
ظ
-
ظرفیت تصویرسازی
تصور، حواس و انگیزه: سبکهای حسی، ظرفیت تصویرسازی و جنسیت چگونه به ویژگیهای انگیزشی زبان آموزان ایرانی مربوطند؟ [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 275-303]
ع
-
علوم رایانهای
تنوع ژانری در بخش مقدمه مقالات در ژورنالهای داخلی و خارجی حوزه علوم کامپیوتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 51-82]
-
عملکرد متفاوت سوال
بررسی تاثیر جنسیت ورشته تحصیلی بر روی عملکرد متفاوت سوالات عمومی کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی با استفاده از مدلسازی معادله ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 33-61]
-
عملکرد نگارش در زبان دوم
بررسی تاثیرات آموزش نگارش از طریق وبلاگ بر عملکرد نگارش و اضطراب نگارش در زبان دوم [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 63-91]
ف
-
فراگیران ایرانی زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی
بررسی رابطه میان حساسیت میانفرهنگی، دانش واژگانی و توانش زبانی فراگیران زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 109-135]
-
فرسودگی شغلی
خودکارآمدی و شیوه انعکاسی (تأمل عمیق) معلم بهعنوان پیشبینیکننده فرسودگی شغلی معلم: مطالعه معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 25-50]
ک
-
کتب درسی
ارتقای توانش کاربرد شناسی: آشکار سازی تاثیر انواع تمرین ها و مشاهدات دانشجویان زبان خارجه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 279-302]
-
کلیدواژهها: شیوه انعکاسی معلم
خودکارآمدی و شیوه انعکاسی (تأمل عمیق) معلم بهعنوان پیشبینیکننده فرسودگی شغلی معلم: مطالعه معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 25-50]
-
کمکهای بصری
نقش تکیهگاهسازی آموزشی بصری در تقویت توانایی نوشتن زبانآموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]
گ
-
گفتمان نظارتی و نظارت
نقد گفتمان نظارت: بررسی تلطیف در گفتمان ناظران مدرسین زبان انگلیسی در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 137-162]
م
-
مجموعه پراسپکت و ویژن
ارزیابی مقابله ای کتب درسی: نمود اهداف یادگیری در کتب ملی و بین المللی آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 249-277]
-
مجموعه فور کرنرز
ارزیابی مقابله ای کتب درسی: نمود اهداف یادگیری در کتب ملی و بین المللی آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 249-277]
-
مدرسان زبان انگلیسی
تفکردر تدریس، تاب آوری و استرس در میان مدرسین ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی با روش آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-24]
-
مدرسین زبان انگلیسی
بررسی ارتباط بین سبک تدریس و هوش عاطفی در بین مدرسان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 225-248]
-
مدرک تحصیلی
بررسی رابطه میان هوش میان هیجانی، تفکر انتقادی و استقلال معلمان زبان انگلیسی و عملکرد دانش-آموزان آنها در یادگیری زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 303-331]
-
مدل روانشناختی نوشتار زبان دوم
ارایه مدل نوشتار زبان دوم بر اساس دو فاکتورغیرزبانی: تیپ شخصیتی و هوش روایی نوشتاری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 163-185]
-
مدلسازی معادله ساختاری
بررسی تاثیر جنسیت ورشته تحصیلی بر روی عملکرد متفاوت سوالات عمومی کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی با استفاده از مدلسازی معادله ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 33-61]
-
مدلسازی معادله ساختاری
خودکارآمدی و شیوه انعکاسی (تأمل عمیق) معلم بهعنوان پیشبینیکننده فرسودگی شغلی معلم: مطالعه معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 25-50]
-
مدل های آموزش خواندن
تاثیر آموزش میتنی بر مدل های خواندن بر درک مطلب، خودکارآمدی در خواندن و اضطراب خواندن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 303-335]
-
میزان خودمحوری بالا و پایین
بررسی تاثیر ارزیابی پوشه ای بر توانایی نوشتاری زبان آموزان با میزان مهارت خود محوری بالا و پایین [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-107]
-
معیار سنجش هوش روایی نوشتار
ارایه مدل نوشتار زبان دوم بر اساس دو فاکتورغیرزبانی: تیپ شخصیتی و هوش روایی نوشتاری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 163-185]
-
معلمان EFL
خودکارآمدی و شیوه انعکاسی (تأمل عمیق) معلم بهعنوان پیشبینیکننده فرسودگی شغلی معلم: مطالعه معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 25-50]
-
مقالات علمی
تنوع ژانری در بخش مقدمه مقالات در ژورنالهای داخلی و خارجی حوزه علوم کامپیوتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 51-82]
-
مقدمه
تنوع ژانری در بخش مقدمه مقالات در ژورنالهای داخلی و خارجی حوزه علوم کامپیوتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 51-82]
-
مهارت گفتاری در زبان دوم
بررسی رفتار ارزیابان در نمره دهی مهارت گفتاری در زبان دوم: استفاده از بحث گروهی به عنوان ابزار پرورش ارزیاب [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 195-224]
-
مهارت نوشتاری
بررسی تاثیر ارزیابی پوشه ای بر توانایی نوشتاری زبان آموزان با میزان مهارت خود محوری بالا و پایین [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-107]
ن
-
نظریه داده بنیاد سازه گرا
ساخت و اعتبار سنجی پرسشنامه آموزش انتقادی جهت ارزیابی معلمان زبان انگلسی: یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 333-375]
-
نظریه فعالیت محور
نقش ارزیابی مشارکتی در توانایی درک مطلب زبان آموزان ایرانی از دیدگاه نظریه فعالیت محور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 129-163]
-
نگارش دانشگاهی
ساخت و بررسی روایی مدل و پرسشنامهی هویت نویسنده با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 243-273]
-
نمودارها
نقش تکیهگاهسازی آموزشی بصری در تقویت توانایی نوشتن زبانآموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]
-
نوشتار
بررسی تاثیر بازخورد مستقیم، غیرمستقیم، و گفتگویی بر یادگیری زمان/وجه در مهارت های نوشتاری انگلیسی آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-32]
و
-
وبلاگ
بررسی تاثیرات آموزش نگارش از طریق وبلاگ بر عملکرد نگارش و اضطراب نگارش در زبان دوم [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 63-91]
ه
-
هویت نویسنده
ساخت و بررسی روایی مدل و پرسشنامهی هویت نویسنده با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 243-273]
-
هوش روایی نوشتار
ارایه مدل نوشتار زبان دوم بر اساس دو فاکتورغیرزبانی: تیپ شخصیتی و هوش روایی نوشتاری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 163-185]
-
هوش عاطفی
بررسی ارتباط بین سبک تدریس و هوش عاطفی در بین مدرسان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 225-248]
-
هوش هیجانی
بررسی رابطه میان هوش میان هیجانی، تفکر انتقادی و استقلال معلمان زبان انگلیسی و عملکرد دانش-آموزان آنها در یادگیری زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 303-331]
ی
-
یادگیری مشارکتی
نقش ارزیابی مشارکتی در توانایی درک مطلب زبان آموزان ایرانی از دیدگاه نظریه فعالیت محور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 129-163]
-
یادگیرندگان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
نقش تکیهگاهسازی آموزشی بصری در تقویت توانایی نوشتن زبانآموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]